poniedziałek, 18 listopada 2013

Rozdział XV

- O mój Boże, Austin, co ty tu robisz o tej godzinie? - dziewczyna się mocno zdziwiła.
- Przyszedłem po coś - odpowiedział, uśmiechając się lekko - a teraz chcę ci coś pokazać. Zgadzasz się? - spytał z nadzieją.
Ally westchnęła głośno i pokiwała twierdząco głową. Spojrzała znów na chłopaka, który zaczął coś brzdząkać na gitarze. Po chwili zmieniło się to w przepiękną melodię. Potem dołączył śpiew blondyna.

I think about you every morning when I open my eyes.
I think about you every evening when I turn off the lights.
I think about you every moment, every day of my life.
You're on my mind all the time. It's true.
I think about you, you you, you you
I think about you, you you, you you
Would you know what to say
If I saw you today?
Would you let it all crumble to pieces?
'Cause I know that I should
Forget you if I could
I can't yet for so many reasons.
I think about you every morning when I open my eyes
I think about you every evening when I turn off the lights
I think about you every moment, every day of my life
You're on my mind all the time. It's true
I think about you, you you, you you.
I think about you, you you, you you.

Dziewczynę zatkało, a z oczu poleciały łzy.
- To było piękne - powiedziała, płacząc i po chwili uśmiechnęła się szeroko - sam to napisałeś?
Pokiwał twierdząco głową.
- Dziękuję, a teraz wejdź do domu, bo się przeziębisz. Mam dla ciebie jeszcze coś.
Allyson posłusznie cofnęła się do domu. Tam dziewczyny również były zdziwione, ale posyłały sobie ukradkowe spojrzenia i uśmiechały tajemniczo. Dawson ruchem ręki kazała wyjść przyjaciółkom z pokoju, by młodzi mogliby choć na chwilę zostać sami. W czasie, gdy Moon wspinał się po pnączach na ścianie domu państwa Dawsonów, one się stawiały i nie chciały wyjść. Po chwili jednak Ally siłą je wypchnęła za drzwi, które zamknęła na klucz. Teraz czekała na niego sama. Po chwili chłopak wszedł na balkon i zapukał cicho do drzwi. Brunetka otworzyła mu je, a on wpadł do środka i namiętnie pocałował zdziwioną dziewczynę. Gdy się od siebie oderwali, odsunął się tylko kilka milimetrów i wyciągnął z kieszeni czarne pudełeczko, a po chwili uniósł wieczko. W środku połyskiwał przepiękny pierścionek ze złota. Choć był skromny, ale bardzo piękny. Dziewczyna westchnęła z zachwytu. Z pokorą wystawiła dłoń, a Austin wsunął pierścionek na palec.
- Kocham cię - szepnęła cicho.
- Ja ciebie też. Allyson Marie Dawson, czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją dziewczyną?
- Pewnie, że tak - powiedziała prawie niesłyszalnie i wpadła w ramiona swojego "przyjaciela".
- Tak bardzo cię kocham - powiedział, uśmiechając się szeroko i gdy chciała coś odpowiedzieć, to zamknął jej usta pocałunkiem.

*********************************************

Dzień dobry wszystkim. Jestem jędzą i dałam bardzo króciutki i milutki. A tak na serio, to kompletnie nie mam czasu i weny. Nie mam także ochoty i humoru, by pisać o cukierkowatej miłości, choć z tego nie zrezygnuję :D Po prostu siedziałam kilkadziesiąt minut nad klawiaturą i nie umiałam nic napisać. W końcu się wzięłam i króciutko napisałam. Następny pojawi się szybciej. Mam już pewien plan...

10 komentarzy = nowy rozdział.

Do nexta!
Cris

12 komentarzy:

  1. boski,ZAJEBISTY.PISZ NEXTA>AUSTIŚ JEST SŁODKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg,omg,omg... az mam dygotki xD uwielbiam Twojego bloga i wiec ze czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na next. Jestem ciekawa kontynuacji...
    Ten rozdział jak reszta był super!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z komentarzami powyżej.:0

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz swietnie czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać nexta, ale to norma bo piszesz bosko

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tego bloga i twoj styl pisana wiec to chyba oczywiste ze czekam na next lovciam go

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tego bloga i twoj styl pisana wiec to chyba oczywiste ze czekam na next lovciam go

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest 10 komentarz! Rozdział super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Awww... <33 Ja tu ryczę ze szczęścia, patrzę na notkę 10 kom.= nowy rozdział. Co to ma być za szantaż pytam się?! (XD) Bardzo lubię czytać twojego bloga. Niemalże to moja lektura xd. Ze zniecierpliwieniem czekam na nexta :)
    ~Kama

    OdpowiedzUsuń